UARU
ГОЛОВНА » НОВОСТИ

 

Національний центр підготовки банківських працівників України
(Ліцензія Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України №072588 від 10.09.2012р.)

 

запрошує взяти участь у семінарі-тренінгу:

 

"ВЕДЕННЯ ПЕРЕГОВОРІВ ЗІ СКЛАДНИМИ  КЛІЄНТАМИ-БОРЖНИКАМИ"

 

який відбудеться 2-3 БЕРЕЗНЯ 2021

 

Зниження доходів населення, валютні ризики, що реалізувалися, нестабільність банківської системи, що перешкоджають законодавчим ініціативам – все в комплексі, створює для служби стягнення нові виклики та підвищує вимоги до професіоналізму спеціаліста зі стягнення боргів

Саме компетентність, поведінкова гнучкість та вміння знайти до кожного неплатника свій підхід є вирішальним фактором, який дозволяє досягти своєчасних виплат з боку боржників. Оволодіння новими навичками, формує надійні внутрішні опори у фахівця, які дозволяють підвищити професійну самооцінку, психологічну стійкість та ефективність впливу на проблемного позичальника, підвищуючи результативність стягнення.

Цільова аудиторія:

·          кредитні менеджери,

·          співробітники служб економічної безпеки,

·          співробітники soft і hard - collection банків та колекторських компаній,

·          юристи 

Мета:

Засвоїти навички ведення переговорів, необхідні для успішного розв'язання питань, пов'язаних із поверненням боргів

У програмі тренінгу: 

1.      Вимоги до спеціаліста зі стягнення заборгованості у роботі зі складними клієнтами

2.      Концепція роботи зі складними клієнтами-боржниками: керівні принципи та переконання

3.      Системний підхід до побудови результативного психологічного впливу

4.      Ставлення до боржника: "людина" - "клієнт" - "об'єкт дії"

5.      Боржник як система та об'єкт дії у структурі "вертикальних відносин"

6.      Компоненти професійного іміджу переговорника: "Не такий страшний вовк, як його малюють"

7.      Експансивність боржника vs правота колектора: чому сила у правді?

8.      Дія як "силова операція": швидкість, точність, сила дії

9.      Готовність та можливість застосування санкцій - "влада сили"

10.    Жорсткі переговори: ефективна структура переговорного процесу

11.    Види переговорних стратегій та їх використання у спілкуванні зі складними клієнтами – боржниками

12.    Експрес-діагностика психологічного портрета боржників та вибір оптимальної стратегії переговорів

13.    Значення та сила "ні" у структурі ефективного переговорного процесу

14.    Професійна підготовка: розвідки по персони та її оточенню

15.    Джерела збору, методи систематизації та аналізу інформації про боржника

16.    Віртуальний слід боржника: інтернет на службі у колектора

17.    Принцип "територіальності" у роботі з боржником

18.    Боржник як агресор чи чому колектор "слабка" позиція?

19.    Стратегія переговорів з боржником або коли win-win не працює

20.    "Ранговий потенціал" у переговорах: види та практика застосування

21.    Позитивні мотиви боржника: чому боржники думають, що "вигідно" не платити

22.    Комплексна робота з оточенням боржника: контактна доступність та ізоляція

23.    Внутрішні та зовнішні "опори" колектора та боржника

24.    Модель "опора" у переконанні боржника: як побудувати конструктивну розмову?

25.    Чого можна досягти «добрим словом» у переговорах із проблемним боржником

26.    "батіг замість пряника" або коли позитивна мотивація не працює

27.    Жорстка розмова: директивні методи впливу

28.    Мовні стратегії непрямої та прямої дії

29.    Техніка вербального придушення та управління діалогом

30.    Робота з опором та відмовками боржника та третіх осіб

31.    Методика «м'якої конфронтації» та її використання для переконання боржника

32.    Пошук конструктивного рішення. Метод «Позитивних інтенцій»

33.    Невербальна практика домінування

34.    Ключові види психологічного впливу: маніпуляція, атака, сугестія, гноблення

35.    "Людина - проблема": як донести всю проблематику її становище боржнику

36.    "Має по-життю" або чому платити в будь-якому випадку доведеться

37.    Метафори та колекторні історії: які "казки" розповідати боржнику?

38. Дистанційна робота та особистий контакт: особливості підходів до дії

39. Методи верифікації брехні. Невербальні та вербальні маркери

40. Взяття зобов'язань, фіксація домовленостей та взяття відповідальності

41. "На контролі" - профілактика подальших порушень виконання зобов'язань

42. Робота з третіми особами: особливості впливу залежно від статі та віку

43. Робота зі складним клієнтом-боржником за телефоном

44. Робота на виїзді: соло та групова робота. Рольовий розподіл та сценарії роботи

45. Вибір адекватної психогеографії щодо різних переговорів

46. ​​Боротьба зі стресом: "нічого особистого - це бізнес"

47. Практичні прийоми психологічного захисту та відновлення колектора


Учасники тренінгу отримають Свідоцтва НЦПБРУ

 

Місце проведення:

Семінар відбудеться у НЦПБРУ за адресою: м. Київ, вул. М.Грушевського, 30/1 (Центральний будинок офіцерів ЗСУ).

Початок реєстрації о 9.30. Початок тренінгу о 10:00.

 

Для довідок та подання заявок

на участь у семінарах: (044) 501 79 18, 253 07 02, (093) 256 16 05, (097) 411 64 40

e-mail: center@nctbpu.org.ua

 

Посилання на захід на сайті організатора: https://www.nctbpu.org.ua/napriamky-diialnosti/kalendar/1139-onlain-treninh-vedennia-perehovoriv-z-problemnymy-kliientamy-borzhnykamy.html

 

 

Cайт создан студией Web-сторона